Module Catalog Archive

Module: Profile: Market and Media Research Part 2 (5401-270)

Note: Last updated September 2019. Current module catalog in HohCampus.
Persons:
Degree Program:
Relation to other Modules:
Profilbereich: Markt- und Mediaforschung Teil 1 (5401-210)
Prerequisites for Attendance:

-

Sprache:
German
ECTS:
6 credits
Frequency:
every winter semester
Length of the Module:
1 semester
Final examination:
Paper
Workload:

180 hours: 30 hours class attendance 150 independent study

Professional competences:

The students have advanced knowledge in the specialized field of communication science market and media research. They are able to work theoretically and methodologically on a specific question in this field of research and to evaluate their own theoretical and empirical findings critically.

Comments:

In der Übung besteht eine Anwesenheitspflicht. Sie dürfen zwei Mal unentschuldigt fehlen. Sollten Sie mehr als zwei Mal unentschuldigt fehlen, werden Sie von der Teilnahme an der Lehrveranstaltung ausgeschlossen.

eLearning:
Course in ILIAS

Courses

Code Title Type Bindingness Course catalogue
5401-271 Market and Media Research Part 2 exercise compulsory Veranstaltung im ILIAS